Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 142 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zdvihový mechanismus mostového jeřábu 8000 kg / M6
Jirásek, Jiří ; Kašpárek, Jaroslav (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem zdvihového mechanismu jeřábové kočky, pro mostový skladový jeřáb s nosností 8 000 kg. Práce obsahuje kritickou rešerši obdobných existujících řešení a výběr vhodné koncepce. Součástí návrhu jsou výpočty základních parametrů zdvihu a z nich vycházející volba lana, kladek, kladnice, návrh a kontrola lanového bubnu. Dále se práce zabývá výpočtem a volbou vhodných komponent mechanismu zdvihu jako jsou elektromotor, spojka, brzda a převodovka. Poslední část se zabývá návrhem a kontrolou ložiska, bubnového čepu a výpočtem pera. Výstupem práce je výkresová dokumentace celkové sestavy mechanismu a svařovací podsestavy lanového bubnu.
Výrobní hala
Beran, Miroslav ; Pilgr, Milan (oponent) ; Barnat, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem a posouzením ocelové nosné konstrukce výrobní haly. Příčný rozměr haly je 21,00 m, podélný rozměr je 70,00 m, výška haly je 17,56 m. Jako hlavní nosný materiál je použita ocel S355. Nosnou část haly tvoří sloupy, na který je umístěn vazník a dvě jeřábové dráhy ve dvou výškových úrovních. V návrhu ocelové konstrukce jsou uvažovány 3 různé typy vaznic a paždíků. Pro vybranou variantu je vypracován statický výpočet hlavních nosných prvků včetně vybraných detailů a následně je vypracována výkresová dokumentace.
Výrobní hala
Trachtulcová, Šárka ; Šmak, Milan (oponent) ; Sýkora, Karel (vedoucí práce)
Náplní diplomové práce je návrh a posouzení nosné ocelové konstrukce výrobní haly. Hala má dvě lodě. Rozpětí hlavní lodi je 30 metrů, rozpětí vedlejší lodě je 15 m. Hala je dlouhá 90 metrů. Nosný systém je tvořený příčnou vazbou složenou ze 3 vetknutých sloupů a na ně dvěma kloubově uloženými příhradovými vazníky. Střešní konstrukce je navržena vaznicová s příhradovými vaznicemi. V hlavní lodi haly pojíždí mostový jeřáb o nosnosti 32 t. Objekt je situován v oblasti Uherského Hradiště.
Pojezdový mechanismus mostového jeřábu 20 t s vahadlovým uspořádáním
Kubíček, Lukáš ; Kašpárek, Jaroslav (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá konstrukčním návrhem pojezdu mostového jeřábu s vahadly. V první části jsou rozebrány možnosti konstrukčního řešení. V druhé časti je proveden výpočet nejdůležitějších částí pojezdu. V třetí části jsou provedeny pevnostní analýzy pomocí metody konečných prvků. V práci jsou zhodnoceny výhody a nevýhody vahadel u mostových jeřábů. Součástí práce je výkres celkové sestavy a výkres sestavy nápravy
Ocelová výrobní hala
Svoboda, Petr ; Pilgr, Milan (oponent) ; Karmazínová, Marcela (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je návrh a posouzení ocelové dvoulodní haly pro průmyslovou výrobu ve Znojmě. Hala má obdélníkový půdorys o šířce 36 m (18 m a 18 m) a délce 75 m. Celková výška nosné konstrukce je 10,6 m. V hale je umístěn mostový jeřáb o nosnosti 5 t. Nosná konstrukce je tvořena příhradovými vazníky, plnostěnnými sloupy, ztužidly a plnostěnnými vaznicemi.
Ocelová konstrukce průmyslové haly
Pavlas-Jirásek, Václav ; Horáček, Martin (oponent) ; Balázs, Ivan (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem nosné ocelové konstrukce průmyslové haly se dvěma mostovými jeřáby. Půdorysné rozměry haly jsou 24 × 60 m, výška je 16 m. Konstrukce je tvořena symetrickými příčnými vazbami se sedlovými příhradovými vazníky kloubově uloženými na sloupech o osové vzdálenosti 12 m. Na vaznících jsou kloubově uloženy příhradové vaznice. Sloupy jsou v příčném směru vetknuté. Prostorová tuhost konstrukce je zajištěna systémem ztužidel. Základním materiálem je ocel pevnostní třídy S355.
Budoucnost brněnského výstaviště
Knot, Tomáš ; Hybská, Bohumila (oponent) ; Sedláček, Michal (vedoucí práce)
Předmětem mé diplomové práce je řešení rekonstrukce pavilonu „B“ Brněnského výstaviště, který se nachází na ulici Křižovského v blízkosti brány číslo 4. Nové funkční využití objektu bude multifunkční sportovní hala. Toto využití bylo stanoveno na základě komplexního urbanisticko– architektonického návrhu, který byl v rámci specializovaného ateliéru v zimním semestru školního roku 2017/ 2018 vypracován. V rámci studie rekonstrukce je počítáno s vytvořením nové vnější obálky včetně předsazené fasády tvořené z ocelové nosné konstrukce a polykarbonátových poloprůhledných desek. Dále jsou navrhnuty vnitřní dispozice, které odpovídají nové funkční náplni budovy. Jsou zde vytvořeny prostory pro halové sporty, tribuny, hygienické zázemí, šatny, provozní prostory, bary, střešní wellness, či venkovní sportovní plochy, které se nachází na střeše budovy. Při rekonstrukci byl kladen velký důraz na využití stávajících zajímavých konstrukčních či technologických řešení, které se v objektu nachází. Například je využit stávající halový mostový jeřáb, který slouží jako nosič multimediálního sportovního LED ukazatele.
Zdvihový mechanismus jeřábu 8 t
Marek, Vlastimil ; Hloska, Jiří (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Náplní této bakalářské práce je návrh zdvihového mechanismu dílenského mostového jeřábu o nosnosti 8 000 kg. Práce obsahuje rešerši v současnosti vyráběných jeřábových koček, podrobný výpočet zdvihového mechanismu a dále návrh nakupovaných dílů jako elektromotor, brzda a převodovka. Práce je rovněţ doplněna výkresovou dokumentací sestavy zdvihového mechanismu a svařovací sestavy lanového bubnu.
Dvounosníkový skříňový mostový jeřáb
Vlachovič, Tomáš ; Cupal, Vladimír (oponent) ; Pokorný, Přemysl (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem dvounosníkového jeřábového mostu o nosnosti 50 tun. Tento jeřáb má rozpětí mostu 20 metrů, rozvor 3,15 metrů a výšku zdvihu 7 metrů. Diplomová práce se zabývá ručním výpočtem skříňového nosníku a pomocí metody konečných prvků je řešeno boulení stěn. Diplomová práce je zpracována s použitím příslušné odborné literatury a norem, které obsahují postupy a doporučení pro výpočet a konstrukci jeřábových mostů.
Mostový jeřáb 125t
Peprník, Pavel ; Zimola, Lubomír (oponent) ; Pokorný, Přemysl (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá posouzením návrhu ocelové konstrukce mostového jeřábu pomocí metody konečných prvků. Jedná se o mostový jeřáb s nosností 125t/32t, který bude umístněn v hale firmy Slovácké strojírny, a.s. v Uherském Brodě. Tento jeřáb má rozpětí 25,8 metrů, rozvor 6,7 metrů a výšku hlavního zdvihu 17 metrů. Práce obsahuje pevnostní analýzu a posouzení nosné konstrukce jeřábu při zatížení na únavu dle ČSN 27 0103.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 142 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.